Dokumentacja

Autorespondery

Autoresponder to wiadomość email która jest wysyłana automatycznie w odpowiedzi na każdy email, który zostanie dostarczony do danej skrzynki pocztowej. Autoresponder ma wiele zastosowań, może odpowiadać na maile gdy nie ma Cię w biurze, że nie ma Cię obecnie - odpowiesz na list jak będziesz w biurze. Możesz mieć kilka autoresponderów dla jednego konta. Możesz używać zwykłego tekstu albo znaczników HTML, możesz także określić kodowanie znaków.

Aby dodać autoresponder:

  1. Kliknij w dziale Poczta na Autorespondery.

  2. Następnie Dodaj autoresponder.

  3. Wpisz nazwę konta dla którego autoresponder ma odpowiadać w polu Email.

  4. Wpisz nazwę w polu Od. Możesz wpisać Imie i Nazwisko lub np.: Biuro nazwa Firmy.

  5. Wpisz temat listu który będzie wysyłany w odpowiedzi na każdy mail w polu Temat.

  6. Wybierz kodowanie Wybierz iso-8859-2.

  7. Zaznacz Wiadomość HTML jeśli chcesz używać znaczników języka HTML.

  8. Wpisz treść listu email w polu Body. Nie musisz stosować znaczników HTML możesz pisać normalnie.

  9. Kliknij na Utwórz.

Click to display image

Tematy:

Edytowanie autorespondera
Kasowanie autorespondera