Dokumentacja
Autorespondery
Autoresponder to wiadomość email która jest wysyłana automatycznie w odpowiedzi na każdy email, który zostanie dostarczony do danej skrzynki pocztowej. Autoresponder ma wiele zastosowań, może odpowiadać na maile gdy nie ma Cię w biurze, że nie ma Cię obecnie - odpowiesz na list jak będziesz w biurze. Możesz mieć kilka autoresponderów dla jednego konta. Możesz używać zwykłego tekstu albo znaczników HTML, możesz także określić kodowanie znaków.
Aby dodać autoresponder:
Kliknij w dziale Poczta na Autorespondery.
Następnie Dodaj autoresponder.
Wpisz nazwę konta dla którego autoresponder ma odpowiadać w polu Email.
Wpisz nazwę w polu Od. Możesz wpisać Imie i Nazwisko lub np.: Biuro nazwa Firmy.
Wpisz temat listu który będzie wysyłany w odpowiedzi na każdy mail w polu Temat.
Wybierz kodowanie Wybierz iso-8859-2.
Zaznacz Wiadomość HTML jeśli chcesz używać znaczników języka HTML.
Wpisz treść listu email w polu Body. Nie musisz stosować znaczników HTML możesz pisać normalnie.
Kliknij na Utwórz.
Tematy:
Edytowanie autorespondera
Kasowanie autorespondera